МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСВІТНЬОМУ РИНКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/inclusive_economics.1-1

Ключові слова:

бренд, маркетингові технології, комунікаційні канали, event-заходи, соціальні мережі, вірусний маркетинг

Анотація

У статті охарактеризовано інформаційні підходи до забезпечення процесу управління конкурентоспроможністю ЗВО; визначено місце соціальних мереж та інструментів брендингу в процесі управління конкурентоспроможністю ЗВО. Обґрунтовано концепцію «7Р» складових бренду освітнього закладу. Рекомендовано ЗВО формувати систему маркетингових комунікацій шляхом поєднання як традиційних та і інноваційних каналів, зокрема, в мережі Інтернет у вигляді трьох взаємопов’язаних напрямів діяльності, таких як: засоби event-маркетингу, соціальні мережі та вірусний маркетинг. Автором зазначено, що основною метою event-заходів є залишити у запрошених осіб позитивне враження про освітню установу в цілому та сформувати прихильність до вибору освітнього продукту саме цього ЗВО. Відзначено, що для реклами освітнього закладу у соціальних мережах характерно масове охоплення території, здатність до переконання, можливість експресивно та ефектно презентувати товар, суспільний характер. Запропоновано розглядати технології вірусного маркетингу як найбільш успішного сьогодні методу просування і популяризації продуктів ЗВО серед молоді.

Посилання

Бенедик Ю. Ю. Вплив бренду державного вищого навчального закладу України на його фінансову стійкість. Наукові записки. Серія «Економіка». 2010. Вип. 14. С. 94–101.

Волошенюк А. Конкурентоспроможність бренду у виборі абітурієнтами закладу вищої освіти: управлінські виклики. Актуальні проблеми державного управління. 2021. № 1(82). С. 73–78.

Іванова Л. О., Вовчанська О. М. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2019/2019_2/8.pdf

Ogilvy On Advertising. URL: https://www.scribd.com/doc/181127154/Ogilvy-on-Advertising

Почепцов Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М. : Рефлбук; К. : Ваклер, 2003. 624 с.

Рассказова О. Л. Освітні івенти як засіб формування громадянськості в неформальній освіті дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. Педагогічні науки. 2017. Вип. 35. С. 269–280.

Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу. Галицький економічний вісник. 2013. № 3(42). С. 133–138.

Сорока О. В., Кривцов М. С. Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/19_3_2018ua/15.pdf

Most popular social networks worldwide as of January 2023, ranked by number of monthly active users. URL: https://www.visualcapitalist.com/ranked-social-networks-worldwide-by-users/

Benedik Yu. Yu. (2010) The influence of the brand of the state higher educational institution of Ukraine on its financial stability. Proceedings. «Economy» series. No. 14. P. 94–101.

Volosheniuk A. (2021) Competitiveness of the brand in the choice of higher education institutions by applicants: management challenges. Actual problems of public administration. No. 1(82). P. 73–78.

Ivanova L. O., Vovchanska O. M. Social networks as a factor of increasing the influence of marketing on the loyalty of restaurant customers. Available at: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2019/2019_2/8.pdf

Ogilvy On Advertising. Available at: https://www.scribd.com/doc/181127154/Ogilvy-on-Advertising

Pocheptsov G. (2003) Public relations for professionals. M. : Reflbook; K. : Vakler. 624 p.

Rasskazova O. L. (2017) Educational events as a means of forming citizenship in non-formal adult education. Bulletin of the Glukhiv National Pedagogical University named after O. Dovzhenka. Pedagogical sciences. No. 35. P. 269–280.

Semenyuk S. (2013) Branding of a higher educational institution. Galician Economic Bulletin. No. 3(42). P. 133–138.

Soroka O. V., Kryvtsov M. S. The brand of a higher education institution is the basis of competitiveness in the market of educational services. Available at: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/19_3_2018ua/15.pdf

Most popular social networks worldwide as of January 2023, ranked by number of monthly active users. Available at: https://www.visualcapitalist.com/ranked-social-networks-worldwide-by-users

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-29

Номер

Розділ

Статті