ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/inclusive_economics.4-10

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, будівельна галузь, будівельні організації, Facebook, Instagram, SMM

Анотація

Внаслідок агресії росії проти України знизився рівень розвитку будівельної галузі, що особливо спостерігається у житловому та комерційному секторах. У роботі досліджено проблеми у будівельній галузі та обґрунтовано, що для ефективного розвитку будівельних організацій рекомендується більш активно використовувати інтернет-маркетинг. У рамках даної наукової роботи було досліджено особливості використання інтернет-маркетингу у будівельної галузі, зокрема за рахунок використання такого інструменту маркетингу у соціальній мережі як SMM. Додатково, у роботі розглядаються основні переваги SMM та зазначається, що для ефективної її реалізації потрібно використовувати такі соціальні мережі як Facebook та Instagram. У роботі було зроблено висновок, що інтернет-маркетинг дозволяє створити фірмовий стиль будівельної організації, сприяє залученню клієнтів та партнерів, відкриває доступ для представників інших ринків та державних установ.

Посилання

Будівництво відновили 75% ЖК в Україні, відновили продаж 82% - "ЛУН". Інтерфакс-Україна. URL: https://interfax.com.ua/news/economic/925362.html (дата звернення: 19.04.2024).

На ринку первинної нерухомості Києва та області намітилися нові правила гри та нові тренди. Zagorodna.com. URL: https://www.zagorodna.com/uk/novini/na-rinku-pervinnoji-neruhomosti-kiyeva-ta-oblasti-namitilisya-novi-pravila-gri-ta-novi-trendi.html (дата звернення: 19.04.2024).

Акциз на пальне подорожчає у 2024 році: що про це відомо. Wheelnews. 2024. URL: https://wheel-news.com/31073-aktsyz-na-palne-podorozhchaie-u-2024-rotsi-shcho-pro-tse-vidomo (дата звернення: 19.04.2024).

Шоляк В. Що таке інтернет маркетинг (internet marketing) . Wizeclub. URL: https://wizeclub.education/blog/shho-take-internet-marketing-internet-marketing/ (дата звернення: 19.04.2024).

Храпкіна В.В., Брюшко Н.О. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. 2022. Випуск № 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320#:~:text (дата звернення: 19.04.2024).

Вдовічена О.Г., Гой В.В., Харів В.В. Інтернет маркетинг як засіб просування бренду. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-51 (дата звернення: 19.04.2024).

Луцій О.П., Скакун О.М. Можливості використання інтернет-маркетингу в агробізнесі. Київський економічний науковий журнал. № 3, 2023. С. 76–81. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-12 (дата звернення: 19.04.2024).

Поліковська Ю. 80% громадян в Україні користуються інтернетом щодня, — соцопитування. Інтернет-видання «MEDIASAPIENS». 2024. URL: https://ms.detector.media/internet/post/34073/2024-01-26-80-gromadyan-v-ukraini-korystuyutsya-internetom-shchodnya-sotsopytuvannya/#:~:text= (дата звернення: 19.04.2024).

Facebook втратив 2 мільйони, а Instagram понад 4 мільйони українських користувачів за рік. CASES. URL: https://cases.media/en/article/facebook-vtrativ-2-mln-a-instagram-ponad-4-mln-ukrayinskikh-koristuvachiv-za-rik (дата звернення: 19.04.2024).

Українська аудиторія Facebook зменшилась на 2 млн, а Instagram — на 4 млн. користувачів. Internet Freedom UA. URL: https://netfreedom.org.ua/article/ukrayinska-auditoriya-facebook-zmenshilas-na-2-mln-instagram-na-4-mln-koristuvachiv (дата звернення: 19.04.2024).

Єлісеєва А. Facebook та Instagram: порівняння платформ. Itforce. URL: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (дата звернення: 19.04.2024).

Луценко Є.Українська аудиторія Facebook за 2022 рік впала на 2 млн, а Instagram — на понад 4 млн. Hromadske. URL: https://hromadske.ua/

posts/ukrayinska-auditoriya-facebook-za-2022-rik-vpala-na-2-mln-a-instagram-na-ponad-4-mln (дата звернення: 19.04.2024).

Budivnyctvo vidnovyly 75% ZhK v Ukrajini, vidnovyly prodazh 82% - "LUN" Construction resumed in 75% of residential complexes in Ukraine, sales resumed in 82% - LUN. Interfaks-Ukrajina. Available at: https://interfax.com.ua/news/economic/925362.html (accessed March 19, 2024).

Na rynku pervynnoji nerukhomosti Kyjeva ta oblasti namitylysja novi pravyla ghry ta novi trendy New rules of the game and new trends have emerged in the primary real estate market of Kyiv and the region. Zagorodna.com. Available at: https://www.zagorodna.com/uk/novini/na-rinku-pervinnoji-neruhomosti-kiyeva-ta-oblasti-namitilisya-novi-pravila-gri-ta-novi-trendi.html (accessed March 19, 2024).

Akcyz na paljne podorozhchaje u 2024 roci: shho pro ce vidomo Fuel excise tax will rise in price in 2024: what is known about it. Wheelnews. (2024). Available at: https://wheel-news.com/31073-aktsyz-na-palne-podorozhchaie-u-2024-rotsi-shcho-pro-tse-vidomo (accessed March 19, 2024).

Sholjak V. Shho take internet marketyngh What is internet marketing?. Wizeclub. Available at: https://wizeclub.education/blog/shho-take-internet-marketing-internet-marketing/ (accessed April 19, 2024).

Khrapkina V. V., Brjushko N. O. (2022) Suchasni trendy internet-marketynghu Modern trends in Internet marketing. Ekonomika ta suspiljstvo - Economy and society, no. 38. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320#:~:text (accessed April 19, 2024).

Vdovichena O. Gh., Ghoj V. V., Khariv V. V. (2023) Internet marketyngh jak zasib prosuvannja brendu Internet marketing as a means of brand promotion. Ekonomika ta suspiljstvo - Economy and society, no. 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-51 (accessed April 19, 2024).

Lucij O. P., Skakun O. M. (2023) Mozhlyvosti vykorystannja internet-marketynghu v aghrobiznesi Possibilities of using Internet marketing in agribusiness. Kyjivsjkyj ekonomichnyj naukovyj zhurnal - Kyiv Economic Scientific Journal, no. 3, pр. 76–81. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-12 (accessed April 19, 2024).

Polikovsjka Ju. 80% ghromadjan v Ukrajini korystujutjsja internetom shhodnja, - socopytuvannja 80% of citizens in Ukraine use the Internet every day - a survey. Internet-vydannja «MEDIASAPIENS». Available at: https://ms.detector.media/internet/post/34073/2024-01-26-80-gromadyan-v-ukraini-korystuyutsya-internetom-shchodnya-sotsopytuvannya/#:~:text= (accessed April 19, 2024).

Facebook vtratyv 2 miljjony, a Instagram ponad 4 miljjony ukrajinsjkykh korystuvachiv za rik Facebook lost 2 million and Instagram more than 4 million Ukrainian users in a year. Cases. Available at: https://cases.media/en/article/facebook-vtrativ-2-mln-a-instagram-ponad-4-mln-ukrayinskikh-koristuvachiv-za-rik (accessed April 19, 2024).

Ukrajinsjka audytorija Facebook zmenshylasj na 2 mln, a Instagram - na 4 mln. korystuvachiv The Ukrainian audience of Facebook decreased by 2 million and Instagram - by 4 million users. Internet Freedom UA. Available at: https://netfreedom.org.ua/article/ukrayinska-auditoriya-facebook-zmenshilas-na-2-mln-instagram-na-4-mln-koristuvachiv (accessed April 19, 2024).

Jelisejeva A. Facebook ta Instagram: porivnjannja platform Facebook and Instagram: a comparison of platforms. Itforce. Available at: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (accessed April 19, 2024).

Lucenko Je.Ukrajinsjka audytorija Facebook za 2022 rik vpala na 2 mln, a Instagram - na ponad 4 mln  Ukrainian Facebook audience fell by 2 million in 2022, and Instagram - by more than 4 million. Hromadske. Available at: https://hromadske.ua/posts/ukrayinska-auditoriya-facebook-za-2022-rik-vpala-na-2-mln-a-instagram-na-ponad-4-mln (accessed April 19, 2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28