ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32782/inclusive_economics.4-10Ключові слова:
інтернет-маркетинг, будівельна галузь, будівельні організації, Facebook, Instagram, SMMАнотація
Внаслідок агресії росії проти України знизився рівень розвитку будівельної галузі, що особливо спостерігається у житловому та комерційному секторах. У роботі досліджено проблеми у будівельній галузі та обґрунтовано, що для ефективного розвитку будівельних організацій рекомендується більш активно використовувати інтернет-маркетинг. У рамках даної наукової роботи було досліджено особливості використання інтернет-маркетингу у будівельної галузі, зокрема за рахунок використання такого інструменту маркетингу у соціальній мережі як SMM. Додатково, у роботі розглядаються основні переваги SMM та зазначається, що для ефективної її реалізації потрібно використовувати такі соціальні мережі як Facebook та Instagram. У роботі було зроблено висновок, що інтернет-маркетинг дозволяє створити фірмовий стиль будівельної організації, сприяє залученню клієнтів та партнерів, відкриває доступ для представників інших ринків та державних установ.
Посилання
Будівництво відновили 75% ЖК в Україні, відновили продаж 82% - "ЛУН". Інтерфакс-Україна. URL: https://interfax.com.ua/news/economic/925362.html (дата звернення: 19.04.2024).
На ринку первинної нерухомості Києва та області намітилися нові правила гри та нові тренди. Zagorodna.com. URL: https://www.zagorodna.com/uk/novini/na-rinku-pervinnoji-neruhomosti-kiyeva-ta-oblasti-namitilisya-novi-pravila-gri-ta-novi-trendi.html (дата звернення: 19.04.2024).
Акциз на пальне подорожчає у 2024 році: що про це відомо. Wheelnews. 2024. URL: https://wheel-news.com/31073-aktsyz-na-palne-podorozhchaie-u-2024-rotsi-shcho-pro-tse-vidomo (дата звернення: 19.04.2024).
Шоляк В. Що таке інтернет маркетинг (internet marketing) . Wizeclub. URL: https://wizeclub.education/blog/shho-take-internet-marketing-internet-marketing/ (дата звернення: 19.04.2024).
Храпкіна В.В., Брюшко Н.О. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. 2022. Випуск № 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320#:~:text (дата звернення: 19.04.2024).
Вдовічена О.Г., Гой В.В., Харів В.В. Інтернет маркетинг як засіб просування бренду. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-51 (дата звернення: 19.04.2024).
Луцій О.П., Скакун О.М. Можливості використання інтернет-маркетингу в агробізнесі. Київський економічний науковий журнал. № 3, 2023. С. 76–81. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-12 (дата звернення: 19.04.2024).
Поліковська Ю. 80% громадян в Україні користуються інтернетом щодня, — соцопитування. Інтернет-видання «MEDIASAPIENS». 2024. URL: https://ms.detector.media/internet/post/34073/2024-01-26-80-gromadyan-v-ukraini-korystuyutsya-internetom-shchodnya-sotsopytuvannya/#:~:text= (дата звернення: 19.04.2024).
Facebook втратив 2 мільйони, а Instagram понад 4 мільйони українських користувачів за рік. CASES. URL: https://cases.media/en/article/facebook-vtrativ-2-mln-a-instagram-ponad-4-mln-ukrayinskikh-koristuvachiv-za-rik (дата звернення: 19.04.2024).
Українська аудиторія Facebook зменшилась на 2 млн, а Instagram — на 4 млн. користувачів. Internet Freedom UA. URL: https://netfreedom.org.ua/article/ukrayinska-auditoriya-facebook-zmenshilas-na-2-mln-instagram-na-4-mln-koristuvachiv (дата звернення: 19.04.2024).
Єлісеєва А. Facebook та Instagram: порівняння платформ. Itforce. URL: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (дата звернення: 19.04.2024).
Луценко Є.Українська аудиторія Facebook за 2022 рік впала на 2 млн, а Instagram — на понад 4 млн. Hromadske. URL: https://hromadske.ua/
posts/ukrayinska-auditoriya-facebook-za-2022-rik-vpala-na-2-mln-a-instagram-na-ponad-4-mln (дата звернення: 19.04.2024).
Budivnyctvo vidnovyly 75% ZhK v Ukrajini, vidnovyly prodazh 82% - "LUN" Construction resumed in 75% of residential complexes in Ukraine, sales resumed in 82% - LUN. Interfaks-Ukrajina. Available at: https://interfax.com.ua/news/economic/925362.html (accessed March 19, 2024).
Na rynku pervynnoji nerukhomosti Kyjeva ta oblasti namitylysja novi pravyla ghry ta novi trendy New rules of the game and new trends have emerged in the primary real estate market of Kyiv and the region. Zagorodna.com. Available at: https://www.zagorodna.com/uk/novini/na-rinku-pervinnoji-neruhomosti-kiyeva-ta-oblasti-namitilisya-novi-pravila-gri-ta-novi-trendi.html (accessed March 19, 2024).
Akcyz na paljne podorozhchaje u 2024 roci: shho pro ce vidomo Fuel excise tax will rise in price in 2024: what is known about it. Wheelnews. (2024). Available at: https://wheel-news.com/31073-aktsyz-na-palne-podorozhchaie-u-2024-rotsi-shcho-pro-tse-vidomo (accessed March 19, 2024).
Sholjak V. Shho take internet marketyngh What is internet marketing?. Wizeclub. Available at: https://wizeclub.education/blog/shho-take-internet-marketing-internet-marketing/ (accessed April 19, 2024).
Khrapkina V. V., Brjushko N. O. (2022) Suchasni trendy internet-marketynghu Modern trends in Internet marketing. Ekonomika ta suspiljstvo - Economy and society, no. 38. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1320#:~:text (accessed April 19, 2024).
Vdovichena O. Gh., Ghoj V. V., Khariv V. V. (2023) Internet marketyngh jak zasib prosuvannja brendu Internet marketing as a means of brand promotion. Ekonomika ta suspiljstvo - Economy and society, no. 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-51 (accessed April 19, 2024).
Lucij O. P., Skakun O. M. (2023) Mozhlyvosti vykorystannja internet-marketynghu v aghrobiznesi Possibilities of using Internet marketing in agribusiness. Kyjivsjkyj ekonomichnyj naukovyj zhurnal - Kyiv Economic Scientific Journal, no. 3, pр. 76–81. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-765X/2023-3-12 (accessed April 19, 2024).
Polikovsjka Ju. 80% ghromadjan v Ukrajini korystujutjsja internetom shhodnja, - socopytuvannja 80% of citizens in Ukraine use the Internet every day - a survey. Internet-vydannja «MEDIASAPIENS». Available at: https://ms.detector.media/internet/post/34073/2024-01-26-80-gromadyan-v-ukraini-korystuyutsya-internetom-shchodnya-sotsopytuvannya/#:~:text= (accessed April 19, 2024).
Facebook vtratyv 2 miljjony, a Instagram ponad 4 miljjony ukrajinsjkykh korystuvachiv za rik Facebook lost 2 million and Instagram more than 4 million Ukrainian users in a year. Cases. Available at: https://cases.media/en/article/facebook-vtrativ-2-mln-a-instagram-ponad-4-mln-ukrayinskikh-koristuvachiv-za-rik (accessed April 19, 2024).
Ukrajinsjka audytorija Facebook zmenshylasj na 2 mln, a Instagram - na 4 mln. korystuvachiv The Ukrainian audience of Facebook decreased by 2 million and Instagram - by 4 million users. Internet Freedom UA. Available at: https://netfreedom.org.ua/article/ukrayinska-auditoriya-facebook-zmenshilas-na-2-mln-instagram-na-4-mln-koristuvachiv (accessed April 19, 2024).
Jelisejeva A. Facebook ta Instagram: porivnjannja platform Facebook and Instagram: a comparison of platforms. Itforce. Available at: https://itforce.ua/blog/facebook-instagram-porivniannia-platform/ (accessed April 19, 2024).
Lucenko Je.Ukrajinsjka audytorija Facebook za 2022 rik vpala na 2 mln, a Instagram - na ponad 4 mln Ukrainian Facebook audience fell by 2 million in 2022, and Instagram - by more than 4 million. Hromadske. Available at: https://hromadske.ua/posts/ukrayinska-auditoriya-facebook-za-2022-rik-vpala-na-2-mln-a-instagram-na-ponad-4-mln (accessed April 19, 2024).